ExpEdícia – Skúmame s PIPI, elektronická učebnica / 1 rok » Eshop Indicia
Elektronické učebnice

ExpEdícia – Skúmame s PIPI, elektronická učebnica / 1 rok

ExpEdícia – Skúmame s PIPI, elektronická učebnica / 1 rok PIPI 1ABC

Prostredníctvom elektronickej verzie pracovných učebníc dostávate do rúk vzdelávací materiál určený pre 1. cyklus ZŠ, vzdelávacej oblasti Človek a príroda.

Súčasťou elektronických učebníc sú aj metodické materiály, ktoré sú k dispozícii pri každej kapitole.

Licencia je určená pre 1 fyzickú osobu.

Platobné podmienky:
Tovar nie je možné objednať na dobierku. Úhrada je možná iba bezhotovostne.

  • Určené pre: 1. stupeň ZŠ
  • Číslo produktu: 9213
  • Cena bez DPH: 21,14 €
  • Cena s DPH(23%): 26,00 €
Novinka

ExpEdícia – Skúmame s PIPI A, B, C, elektronická verzia pracovných učebníc pre 1. cyklus ZŠ

Prostredníctvom elektronickej verzie pracovných učebníc dostávate do rúk vzdelávací materiál určený pre 1. cyklus ZŠ, vzdelávacej oblasti Človek a príroda.

Súčasťou elektronických učebníc sú aj metodické materiály, ktoré sú k dispozícii pri každej kapitole.

  • Autorka: doc. PaedDr. Kristína Žoldošová, PhD.

Elektronická pracovná učebnica Skúmame s PIPI A ponúka výskumne ladené úlohy a žiakov tak pozýva na bádateľskú expedíciu prostredníctvom 2 tematických celkov:

  1. Kto je vedec? Čo je veda? A ako to súvisí s prírodovedou?
  2. Preskúmajme rozpúšťanie a filtráciu

Elektronická pracovná učebnica Skúmame s PIPI B ponúka výskumne ladené úlohy a žiakov tak pozýva na bádateľskú expedíciu prostredníctvom 3 tematických celkov:

  1. Ako sa správajú magnety?
  2. Nie je pôda ako pôda
  3. Skúmame svetlo, tiene a tmu

Elektronická pracovná učebnica Skúmame s PIPI C ponúka výskumne ladené úlohy a žiakov tak pozýva na bádateľskú expedíciu prostredníctvom 2 tematických celkov: 

  1. Ako pestovať rastliny?
  2. Skúmame rôznorodosť spôsobu života rastlín a živočíchov

Základným princípom je viesť žiakov k vlastným objavom a neoberať ich o možnosť objaviť súvislosti a princípy pozorovaných javov vlastnou bádateľskou a výskumnou činnosťou. Pomocou pracovných učebníc deti uvažujú o tom, čo už vedia, učia sa vnímať prostredie, precízne ho skúmať a získané informácie spracúvať do podoby vlastných vysvetlení, ktoré sú v súlade s predchádzajúcim spontánne nadobudnutým poznaním o prírode a zároveň ďalej využívané v bežnom živote.

Vypravíme sa na spoločné objavovanie sveta prírody okolo nás. Nebudeme síce cestovať a prekonávať diaľky, ale bude to rovnako vzrušujúca cesta - do sveta prírodovedných objavov a myšlienok. V pracovných učebniciach je pripravených množstvo gradovaných úloh a výziev, pri ktorých si žiaci otestujú svoje pozorné oči, šikovné ruky a premýšľavú hlavičku. Overia si ako dokážu pracovať individuálne, aj si vzájomne pomôcť v skupine. Výzvy, ktoré budú prváci riešiť, často začínajú zvedavou otázkou a pri hľadaní odpovede na ňu využijú aj svoje doterajšie skúsenosti a zistenia.

V rámci tematických celkov preskúmajú, kto je vedec, čo je veda a ako to súvisí s prírodovedou. Preskúmajú aj fascinujúce procesy rozpúšťania a filtrácie, ako sa správajú magnety. S Pipi sa ponoria aj do skúmania záhad pôdy a prebádajú aj svetlo, ako vznikajú tiene a čo s tým má tma, dozvedia sa ako pestovať rastliny, preskúmajú rôznorodosť spôsobu života rastlín a živočíchov.

V úvode každej kapitoly nás vtiahne do témy malý netopier Pipi "bláznivá" Strela. Takto ju pomenovali vedci skúmajúci netopiere - pipistrellus, po slovensky večernica. Pipi je mimoriadne zvedavá a pri pohľade na svet hore nohami vidí niekedy veci inak ako ostatní, a tak je to v poriadku, aj prváci budú mať priestor zamýšľať sa a hľadať spolu rôzne riešenia výskumných výziev.

Každú novú tému začíname zisťovaním toho, čo už dieťa vie, zisťujeme ich aktuálne predstavy. Na konci skúmania témy sa deti k svojim pôvodným predstavám vracajú a prehodnocujú ich (podobne, ako to robia výskumníci). Takýto postup nám pomáha v zdôraznení toho, čo nové zistili. Deti vedieme k snahe formulovať vlastné myšlienky na základe toho, čo zistili skúmaním. Závery vždy vznikajú v skupinovej interakcii, ktorú riadi vyučujúci a zabezpečuje súlad vyslovených záverov s pozorovanou realitou tak, aby mali deti zaznamenané v pracovných listoch korektné informácie, na ktorých stavajú svoje poznanie.

Aktivity z učebnice sú overené v praxi a ponúkajú len tie výskumné a bádateľské výzvy, ktoré dokážu žiaci v 1. cykle zvládnuť s primeranou námahou - nie „zadarmo“ a zároveň s pocitom radosti z objavovania.

Pridajte svoje hodnotenie
Počet hodnotení: 0
0.0
Priemerné hodnotenie
0
0
0
0
0